Hledáme nové kolegy / kolegyně

31.07.2018 Miroslav Bína

30. 7. 2018, České Budějovice; Biskupství českobudějovické vyhlašuje výběrové řízení na pozice: Referent/ka oddělení správy majetku, samostatný/ná účetní.

Ilustrační snímek: Bcb

Referent/ka oddělení správy majetku

Co vás čeká:

  • povedete svěřenou majetkovou agendu a budete pracovat s databází oddělení
  • komunikace s našimi smluvními partnery
  • práce s internetovými servery (ČUZK, ARES, Územně plánovací dokumentace, BPEJ, LPIS,…)

Místo výkonu práce: České Budějovice. Nastoupit můžete ihned nebo po dohodě.

Co od vás očekáváme:

Máte středoškolské vzdělání a alespoň 1 rok praxe v administrativě, počítač vám není cizí (Excel, Word, Outlook, internet…). Jste komunikativní, samostatní, pečliví a máte chuť posouvat věci dále. Rádi pracujete v týmu a učíte se nové věci. Výhodou může být praxe přímo v majetkové správě, orientace v občanském zákoníku, a řidičský průkaz B.

K přihlášce přiložte:

  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • motivační dopis
  • strukturovaný životopis (uveďte zejm. jméno a příjmení, bydliště, kontaktní údaje, nejvyšší dosažené vzdělání, dosavadní relevantní pracovní zkušenosti, osvědčení o dovednostech relevantních pro poptávanou pracovní pozici, příp. další dovednosti. Nepotřebné údaje jsou zejm. datum narození, rodné číslo, rodinný stav, počet dětí).

Uvedené dokumenty zasílejte nejpozději do 15. 9. 2018 na e-mailovou adresu: zamestnani@bcb.cz
Vyhrazujeme si právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici, pokud nenaplníte naše očekávání.

Upozornění: jakékoli další uvedené údaje/poskytnuté přílohy uchazečem než ty, které jsou uvedeny výše, budou považovány za údaje uvedené/přílohy poskytnuté z vlastní svobodné vůle uchazeče a jako takové nebudou zpracovány.

 

Samostatný/ná účetní

Co vás čeká:

  • účtování, vedení účetní agendy dle Vyhlášky 504/2002 Sb. – nevýdělečné organizace, vč. zpracování účetní závěrky
  • reporting a příprava dat pro interní potřeby společnosti
  • zpracování daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob
  • zpracování daňového přiznání k dani z nemovitých věcí

Místo výkonu práce: České Budějovice. Nastoupit můžete po dohodě.

Co od vás očekáváme:

  • min. SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru
  • praxe v podvojném účetnictví
  • znalost účtování obchodních společností výhodou
  • uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel)
  • spolehlivost, samostatnost a pečlivost
  • organizační schopnosti, flexibilita

Strukturovaný životopis posílejte do 23. 08. 2018 na e-mail: zamestnani@bcb.cz.